milouns.reismee.nl

SO FLUFFY AND CUTE HAD TO SHARE

Gebeurde vanochtend zo iets leuks moest het even delen. Namelijk we waren aan het spelen, ben ondertussen beetje aan kijken voor wanneer ik haar haar melk moet geven, begint ze te huilen denk ik naja dan geef ik haar die melk wat eerde valt ze zo in slaap in me armen, ze probeerde nog even wakker te blijven maar dat hoofdje was veel te zwaar geworden voor haar moeheid. Denk ik en nu wat moet ik doen. Heb ik haar maar melk gegeven tot ze weer opnieuw in slaap viel en toen in bed gelegd.

Moet wel toegeven dat dat zo schattig was

Innocent

(Ik wil wel een foto plaatsen maar vanwege privacy reden doe ik dat niet maar geloof me zo lief)

Kiss
Innocent

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active