milouns.reismee.nl

Hoe gaat met mij en wat heb ik tot nu toe onderhand geleerd van deze reis ?

Vorig week wel plotseling ziek op donderdag avond geworden echt erge buikpijn dacht eerst krampen maar het was toch iets anders. Maar gelukkig door veel slapen, rust nemen en op vrijdag niet op Christien te passen de hele dag maar tot 10 uur sochtends toen nam P haar mee naar het werk. Voelde ik me op zaterdag middag al weer een stuk beter. Als je nog voor me hebt zitten bidden dankjeheelerg weet zeker dat dat ook hielp.

Innocent
Zondag voelde ik me dus prima en tot nu toe nog steeds helemaal goed.
Smile

Het heeft hier namelijk zelfs gisteren (woensdag 10-08-2016) geregend halleluja dacht ik even tot ik me besefte dat ik daardoor geen rondje kon lopen met layra en ik haar daardoor uiteindelijk niet meer afgeleid kreeg van dat ze om 12 uur moest eten of wat het ook precies was waardoor ze huilt want dat weet je nooit bij een baby. Was wel lekker koud vanacht heb heel goed geslapen.

Wink

Wat ik tot nu toe geleerd heb van me reis is 1 ik wordt geen au pair meer allemaal leuk en aardig maar op kinderen oppassen zie ik niet een toekomstig carriere in. Wat ik wel nog wil naar kijken is of de pabo iets is. Kinderen leren is toch anders dan op ze passen ik ga hopelijk na de zomervakantie als ik beetje op school gesteld ben met dingen een paar dagen gewoon meelopen op een pabo opleiding.

Wat ik nog meer geleerd heb is baby zijn geen grapje ik weet nu dat ik nu voor een lange tijd nog geen kinderen wil en ook hoe erg je leven verandert zie ik nu heel goed. Ik heb echt zo iets nu van laat die baby tijd maar overslaan zodra ze beetje lopen en praten vindt ik het allemaal stuk interessanter dat is denk ik wat me zo leuk lijkt aan de pabo dan heb je nog niet van die pubers waar je les aangeeft maar wel kinderen die toch wel na kunnen denken al voor zichzelf.

Maar goed als dat hem niet wordt wil ik ook sowieso dit jaar nog goed gaan kijken naar de Amsterdamse film school en dit jaar hopelijk een goeie film bedenken en maken. Hopelijk dan een reggiseur worden of misschien wel iets anders in film maar daar wil ik nog niks over zeggen want ik weet nog niet welke richting ik zou gaan.

Wat iknog meerheb geleerd isik wel verder wil met me Spaans maar niet hier ik ga liever thuis lessen volgen op een school ergens misschien wel met me moeder samen. Dan kan ik hopelijk binnen een 1 jaar al vrij goed Spaans want ze kunnen je hier in Spanje in 7 maanden vloeiend Spaans leren nou ik ga kijken of ze me dat in Nederland ook in 1 jaar kunnen doen.

Cool
(die 7 maanden deed mijn gastmoeder uit taiwan erover om Spaans te leren).

Reacties

Reacties

Chantal

Hai schat,
Je hebt goede inzichten gekregen zie ik!
Moeder worden doe je maar over 12 jaar als je 30 bent hoor. Baby's zijn de levende hell als je nog zo jong bent haha.
Goed van je dat je nadenkt over wat voor opleiding je wil gaan doen.
Succes nog met de laatste weken!
xxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active