milouns.reismee.nl

Vakantie gevoel toch ook wel

Donderdag was een vrij rustige dag ontbijt gemaakt, lunch gemaakt en gezwommen. Toen om kwart over 4 vertrokken en deze keer ruim op tijd voor de les.

Laughing
Ik dacht dat we les zouden krijgen van de man die me les gaf op dinsdag maar blijkbaar niet ook waren onze groepen gesplits tussen gevorderd en beginners. We waren nog maar met 6 mensen nu in beginner klas veel fijner, de vrouw verteld ons dat we ons gingen richten op Spaans praten voor de komende weken en kleine exerusies. Ben daarna naar huis gegaan heb avond gegeten en nog keer gezwommen zagen opnieuw vleermuizen.
Embarassed

Op vrijdag avond zijn ik en C hostmoeder gaan shoppen en E en A naar Ice Age in Spaans gegaan. Het shoppen was erg leuk liep ook een beetje uit, de tijd ging nogal snel. Ben er achter gekomen dat de maten hier heel raar zijn ben hier 10 maten groter dan in Nederland. We zijn toen rond 9 uur naar huis gereden. Thuis nog wat gegeten en naar bed gegaan nadat ik Chicago Fire heb afgekeken.

Laughing

Op zaterdag was beetje vermoeiend dag voor A ze was om half 1 nog niet beneden blijkbaar wel al wakker maar ze deed heel lastig waarschijnlijk toch wel te lang geslapen of in bed blijven liggen ze was niet lang te genieten.

Smiddags nog wel even gezwommen en uiteindelijk kwam A ook mee zwemmen en was de rest van de avond blij gelukkig. Toen zijn we rond 5 uur richting strand gegaan. Onderweg stopte we bij een soort beachclub was best cool ze hadden daar paarden en als je mij kent ik ben een echte

Embarassed
voor paarden maar ben er nu een beetje overheen gekomen, heb ze geaaid zonder te schrikken
Innocent
. Dat vond ik heel fijn een paard kun je echt een fijne band mee hebben merkt ik in die 20 min dat ik met dat paard was ik dacht dat hij/zij argentina heette maar weet niet zeker.

Na de paarden zijn we nog naar strand gereden maar omdat we ook nog een boot tripje wouden doen konden we niet echt ernaar toe we hebben alleen langs de kust gelopen wat ook al heel mooi was. Lekker wind en temperatuur was het.

Smile

Ik had eigenlijk eerst niet zo zin in het boot tripje wist niet wat het voor zou stellen maar zoals je aan de foto's zul zien was echt super leuk. Veel meer kan ik er niet over zeggen de foto's zullen het hopelijk laten zien. Toen gingen we die avond weer naar huis waren pas rond 10 uur thuis hebben toen nog avond gegeten en ben toen half 12 ofzo naar bed gegaan. Was een fijne dag gisteren.

Kiss

Reacties

Reacties

Chantal

Leuk verhaal!
Overzichtelijk zo :)
Papa en ik zijn net aangekomen in München.
Even de tour de France afkijken en dan eten in de stad. :)
Knuffel

mama

hoi
je doet wel allemaal luke dingen .....eb gaat het goed met spaans??....twee keer in de week les ...mooi hoor...genieten dus...ben je mss een klein beetje bruin aan het worden?..veel plezier...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active