milouns.reismee.nl

nieuwe familie

Op Vrijdag ,het weekend voor dat ik naar het nieuwe gezin ging, ben ik uit geweest met 8 andere au pairs, dat was heel gezellig. Ben zeker van plan om nu ook uit te gaan in Nederland, dat was namelijk de eerste echte keer dat ik uit ging met een stel meiden. Het was heel gezellig en zijn tot 5 uur in de nachtclub aan strand gebleven, toen vertrokken we naar de hostel. Wij waren de tweede die binnen kwamen, na ons zouden de laatste 4 meiden komen nog komen..... Toen uiteindelijk de laaste persoon binnen was gingen we rond half 8 slapen, terwijl we om 10 uur al weer op moesten staan. dit kwam omdat we om 11 uur de kamer uit moesten, anders moesten we meer gaan betalen.

Nou zoals je verwacht met 2,5 uur slaap was zaterdag een best zware dag... Die dag zouden we de stad in gaan maar daar had ik halverwege geen puf meer voor, dus toen met de metro naar huis gegaan, had overigens best veel spullen mee voor naar stad gaan.

Toen op zondag mijn spullen ingepakt en naar de andere familie gegaan. Was wel nerveus om nu van een 7 jaar oud meisje naar een 9 maand oude baby (ook een meisje) te gaan

Embarassed
.

Maandag de eerste dag was de mama gelukkig nog wel thuis (P). Kwart voor 8 werd ik wakker, om 8 uur flesjegegeven toen slapen, wakker en spelen met layra. Rond half 11 zijn we even de stad ingegaan, toen heeft ze me daar de busstop laten zien waar ik mee naar school moet gaan als ze geen tijd hebben om me te brengen. Daarna naar huis en eten gegeven en weer geslapen. Weer lekker gespeeld en toen kwam rond 3 uur de vader, P, thuis.

Dinsdag eigenlijk precies hetzelfde als maandag behalve dan dat ik alleen was, ik was best wel nerveus maar gelukkig deed ze rustig aan gisteren. Vandaag woensdag had ze helemaal niet veel gehuild, uiteindelijk erachter gekomen dat ze een poep luier had................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................(zucht).......................................
Frown

Daarna was alles weer goed, lekker happy nog een baby schommel gevonden in de buurt waar ik dan heen kan gaan met haar. Begon toen rond half 3 toch wel honger te krijgen en dorst omdat ik een beetje met haar rond in de zon had rondgelopen maarja als ze in de buggy zit is zij teminste happy en stil.
Innocent
Tongue Out


Nou dus dat was het een beetje, ben wel helemaal gewend nu aan de familie wat super fijn is al helemaal nu ik weet dat de vader ook geloofd in god, dus leuk mee gepraat. De moeder is ook heel vriendelijk. Het zijn fijne mensen heb het maar goed getroffen met deze 2 familie's.
Smile

Reacties

Reacties

Chantal

Leuk verhaal weer meis.
Ja we gaan een keer samen stappen in Utrecht dan!
Veel plezier nog en tot snel.
Kusjes

Samantha- Travel Active

Heel veel plezier nog daar Milou, geniet er van. Voor je het weet ben je weer hier in NL!

papa

goed geschreven :)
Is er ook een verhaal "nieuwe familie # 1"? (die zie ik niet). succes en groetjes, papa.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active