milouns.reismee.nl

fin de semana en Hombrados

Op woensdag had ik me bedacht; oke omdat ik me weer goed voel wil ik dit weekend echt even iets leuks gaan doen, dus toen ging ik kijken wie er misschien met mij mee zou willen gaan naar Madrid. Uiteindelijk bedacht ik me door de planning, de kosten en de stress die ik ervan kreeg van oke laat maar zitten dit hoef ik niet. Want ik kom toch nog wel een keer in Spanje in me leven.

Cool


Dus toen bedacht ik mij ik ga wel gewoon tourbussen met een van de au pairs. Dit ging uiteindelijk ook niet door omdat ze op maandag een feestdag hadden hier. Dus zaten alle hostels en hotels al vol. Helaas kon ik ook niet bij de au pair blijven slapen.
Undecided


Mijn Gastouders gingen dit weekend naar Hombrados, de plek waar de ouders van mijn gastvader een vakantiehuisje hadden. hier gingen ze heen om te relaxen. ik wilde eigenlijk niet mee, ik rustte liever nog even uit. maar omdat ik toch geen plannen meer had, ging ik toch maar mee. Bovendien hadden ze ook liever niet dat ik alleen thuis zou blijven.

We gingen op zaterdag middag rond 4 uur weg en kwamen rond 6 uur aan in Hombrados. Toen we er bijna waren vertelde ze mij dat hier een van de kastelen is die gebruikt was voor een aantal opnames van Game Of Thrones. Nou dan heb je mij wel te pakken want GOT (Game Of Thrones) is een van mijn favoriete series op dit moment.

(Voor de Game of Thrones kijkers: het kasteel waar Bran die droom heeft over zijn vader en waar de vader zijn zus gevangen gehouden wordt).

Op zaterdag avond vertelde ze mij dat er om 7 uur een Katholieke kerkdienst was, dus dacht ik; nou vooruit dan wil ik dat ook wel eens meemaken in het Spaans.
Als je er toevallig benieuwd naar bent; Het is voor mijn gevoel precies hetzelfde als in Nederland behalve dan in het Spaans, ik vond van de Kerk dat hij heel mooi was.
Innocent


Op zondag heb ik heerlijk uitgeslapen, want daar in het midden van Spanje wordt het `s avonds koud genoeg om een lange broek en shirt met lange mouwen aan te doen om in te slapen, heerlijk, ook was het heel stil op mijn kamer in vergelijking tot mijn kamer bij het gastgezin thuis, want die zit aan de straatkant waardoor je veel hoort wanneer je gaat slapen, dus dat was wel een fijn verschil.
Rond 12 uur zijn we naar een meer gegaan, een laguan noemen ze het in het Spaans volgens mij, wat veel cooler klinkt dan "meer". Het was wel minder dat in deze mini dorpjes geen internet was, maar gelukkig had ik bij het meer wel 4G/3G dus kon ik lekker met Oscar bellen.
Kiss
Daarna gingen we weer terug naar het vakantiehuisje en hebben we, zoals elke zondag, Paela gegeten met vis.
Yell

Ik voelde me door het warme weer best wel moe dus heb ik toen een lekker middag-dutje gedaan. Na het slapen zijn we rond 6 uur naar het Game Of Thrones kasteel gegaan wat echt super cool was (Foto`s volgens nog). `s Avonds kwam ik erachter dat ik op zolder internet had dus ging ik daar naar het avond eten ook even lekker heen om te bellen met mijn Familie en met Oscar

Smile
Innocent


Op maandag gingen we rond 12 uur weer terug naar huis. Toen heb ik lekker gedoucht zodra ik thuis kwam en nog even verder gerelaxed, uiteindelijk lag ik om kwart voor elf al in bed omdat ik vandaag weer op layra mocht passen.
Innocent

Reacties

Reacties

eric

Alweer een mooi verhaal, groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active