milouns.reismee.nl

hoe het begonnen is...

Op 1 juli begon het officieel toen heb ik met Travel Active gebeld en gezegd ja ik wil Au pair zijn. Ik had op woensdag een intake gesprek, moest ik een stukje in het Engels praten. Ze vroeg me waarom ik Spanje uit had gekozen en hoe ik bepaald situaties zou handelen. Na het gesprek kreeg ik te horen dat ik officeel was aangenomen als Au pair en dat ze de documenten op zouden sturen naar organisatie in Spanje.

Die zelfde woensdag avond toen ik onderweg was naar mijn vriend zijn diploma uitreiking kreeg ik 2 familie's toegestuurd. ik was zeer verast dat het zo snel zou gaan die zelfde vrijdag had ik al een gesprek met een familie. Deze familie wou een au pair tot het eind van juli dat was niet helemaal wat ik wou dus zei ik tegen ze dat ik er over na moest denken en misschien kon kijken of ik een andere familie voor in Augustus kon vinden.

Ik heb een tweede gastgezin gevonden voor Augustus diezelfde vrijdag nog. Ik heb het weekend genomen om er even over na te denken.

Ik besloot om het dan toch te gaan doen en op woensdag skypde ik met de tweede familie. Ook meteen op woensdag vlucht geboekt voor vrijdag om naar het eerst gast gezin te gaan wat bestaat uit een vader die Frans is en moeder die Spaans is hun dochter spreekt beide talen vloeiend.

de Tweede familie bestaat uit een moeder die uit taiwan komt en vader uit Spanje en een dochter van 7 maanden.

Reacties

Reacties

papa

Leuk, Milou :)
Nu nog wat fotos en natuurlijk de plaatsen waar je geweest bent...
Ben benieuwd hoe het verder gaat.
Succes daar en groetjes,
Papa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active