milouns.reismee.nl

De eerst 3 dagen

De dag van vertrekvrijdag:


Op vrijdag stond ik om kwart voor 8 op en zouden we om half 9 in de auto zitten nou zoals dat bij de meeste familie's gaat zat ik pas om tien over half 9 in de auto. Toen we vertrokken waren was ik natuurlijk iets vergeten.... me mobiel... ik kon zelf ook niet geloven toen we naar huis reden lag hij zelfs nog op me bed. Nou uiteindelijk waren we weer weg en hadden we gelukkig maar een half uur verloren dankzij de geweldig rij stijl van me moeder. We hadden gelukkig genoeg tijd erbij gerekend uiteindelijk waren we namelijk al om 10:15 op het vliegveld, 10:40 hadden we me koffer ingescheckt en de boarding tijd was uiteindelijk pas 11:45. Me moeder en me vriend waren mee om afscheid te nemen en ik moet toegeven dat heel zwaar was ik wou me vriend liever natuurlijk gewoon mee nemen maar dat kon niet.

Laughing

het vliegtuig landen om 14:50 ongeveer in Valencia ik zat gelukkig helemaal vooraan in vliegtuig op stoel 1D dus ik was er als eerst uit. Op me koffer wachten duurde gelukkig niet lang en De Moeder C stond me gelukkig al op te wachten. Toen we in de auto zaten en naar het huis toe reden werd ik toch wel vrij nerveus hoe ging ik praten met A en sprak ze überhaupt wel een beetje engels.

Embarassed

Nou ik kan je vertellen toch best goed gaat met communiceren met A ze probeert engels te praten en als ze het niet weet dan doen we het proberen met handgebaren

Smile
. Ze hebben een geweldig mooi huis vindt ik ze hebben het zelf laten bouwen en alles ingericht en ik vindt het een echt droomhuis. Wat ik het leukst tot nu toe vindt is dat A met haar vader in het Frans praat omdat hij uit Frankrijk komt en met haar moeder Spaans praat want zij is Spaans.

Op zaterdag zijn we rond 5 uur valencia in gegaan was nog best warm voor 5 uur. ze hebben me toen rond geleid in de binnenstad, ik heb wat souveniertjes gekocht voor familie

Innocent
. We zijn naar een 3D film gegaan die ging over dinosaurus en daarna zijn we nog tapas gaan eten heel lekker.

Op Zondag was een rustig dag ik heb toen een ochtend dienst geluisterd van Leef! Smiddags zijn we gaan zwemmen met zijn driëen tot een uurt of drie toen ben ik met A playstation 4 lego star wars gaan spelen, dat vinden we samen erg gezellig en daarna nog een keer zwemmen. savonds aten we zelf gemaakt pizza hebben we nog spelletje gespeeld en ging ik naar bed.

Ik merk wel dat ik hier echt wel moe ben rond 11 uur half 12 savonds maar dat vind ik opzich ook wel fijn, ook moet ik nog best wel wennen aan de eten's tijden tot nu eten we smiddags pas rond 3 uur en savond pas 9 uur.

Wink

Reacties

Reacties

Chantal

Schat het klinkt alsof je een droomleven leid! Geniet er van! Ik mis je maar je gaat als je terug komt de mooiste verhalen hebben.

Milou

Dankje channie het is hier inderdaad heel fijn. Veranderd zal ik sowieso zijn na 6 weken wonen in een andere land.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active