milouns.reismee.nl

Spannend.....

Op maandag was nog een rustige dag E de vader was nog thuis en deed met A haar frans en rekenen huiswerk. We hebben na de lunch even gaan zwemmen. Was een lekker chille rustig dag.

Op dinsdag zou ik voor het eerst met A alleen zijn tussen de middag want E ging naar zijn werk in Frankrijk dus hij zou om half 12 vertrekken naar het vliegveld. Ik was toen voor het eerst alleen met A tot kwart over 3 dat vond ik toch wel even spannend maar A en ik waren lekker LEGO star war the force awakens aan het spelen dus we vermaakt ons wel. Dus je kunt wel raden ik ben hier nu sinds vrijdag en we zijn al 5 dagen star wars aan spelen en het spel is uit haha

Innocent
.

Nadat we spel uitgespeeld hadden ging ik de lunch opwarmen en toen kwam haar moeder thuis. Na de lunch konden we nog heel even samen zwemmen en moest ik daarna me snel omkleden en ging ik naar me eerste spaans les in Valencia.

Toen we aankwamen in Valencia was ik iets te laat helaas dus toen ik binnen kwam zaten alle mensen er al en omdat me eerst keer was wist ik niet eens waar ik precies moest zijn.

Nou ik heb nog niet veel geleerd in die eerste les behalve dan dat er 18 Nederlandse meisje zijn in die klas dus veel gebabel heel gezellig.

Laughing
De leraar nu soms al best verwarrend is maar gelukkig start ik vandaag in een beginners klas en hopelijk kan ik dan echt beginnen met mijn spaans. Na de les gingen de meiden nog wat drinken ergens dus ik dacht nou ik ga wel even mee dus toen hebben we nog even verder gebabeld, zit nu in een groepsapp Spain Au Pairs en in een facebook groep.

Toen ik weer terug liep naar de school raakt ik de weg kwijt ik kon wel de Starbucks vinden maar niet de weg terug naar de school.......

Ik raakt in lichte paniek toen en beld ik C en het bleek uiteindelijk dat ik in de buurt van het souvenier shopje was waar ik kadotjes had gekocht met de familie enC wist waar dat was. Ik hing de telefoon op draaide om en GODZIJDANK daar waren ze al halleluja echt ik had echt zo iets van k%$ en nu ben ik dus verdwaald maar viel allemaal reuze mee ik was letterlijk rechts gegaan inplaats van links. Bij nader inzien was het niet zo slim om alleen terug te lopen hihi

Innocent
.

Toen reden we weer terug naar huis en gingen we avond eten en nog een keer zwemmen in zwembad. Er vlogen daar 2 vleermuizen boven ons hoofd. Uiteindelijk vond ik wel cool maar eerst had ik zoiets van NOPE NOPE.......

Frown

Dus conclusie dinsdag was nogal heftige maar leuke dag kon die avond door al het excitement niet heel goed slapen.

Op woensdag was de eerst dag dat ik ook sochtends en smiddags alleen was met A. Voor me gevoel ging alles goed, ontbijt gegeten, samen en wat engels kids course gedaan was best grappig (ze vindt wel nog best moeilijk om te onthouden volgensmij). Daarna gingen we zwemmen en hebben samen een film gekeken. toen even gestop met de film en gegeten en precies weer toen we gingen eten kwam de moeder thuis.

Daarna hebben we de film afgekeken soms duurde film iets te lang en was het niet spannend genoeg maar (deze keer zaten er ook geen ondertiteling bij dus ik snap wel dat dan ook vermoeiend is voor haar). Daarna gingen we nog een animatie kijken in engels die ze al keer gezien had dus dat liep haar gemakkelijker af. Savonds na het eten nog een keer gezwommen en toen lekker junior cluedo gespeeld met haar eigenregels. Daarna zijn we naar bed gegaan.

Reacties

Reacties

papa

Goed geschreven. Het is natuurlijk nog allemaal wat wennen de eerste dagen. Vanaf nu is alles al wat bekender en gaat het vast nog beter :) succes en plezier, Papa.

Chantal

Oef zomaar de weg kwijt meis toch!
Het klinkt alsof je verder vooral veel zwemt en eet. Lekker bezig!
Leuk verhaal weer meis!
Love you..
xxx

mama

geweldig meis ....en verdwaald?..was je vorig jaar ook een keer iets de weg kwijt in ehhhhh die spaanse stad??.maar gelukkig heb je een mobiel....genieten veel plezier...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active